FAQ

 

 

Jak mogę dokonać zakupów w sklepie?

W etruck24.pl oferujemy kilka możliwości składania zamówień:
- po zalogowaniu na stronie sklepu i dokonanie zakupu
- wysłanie maila z zamówieniem i danymi kontaktowymi na adres sklep@etruck24.pl
- złożenie zamówienia telefonicznie pod numerem tel. 71 308 78 00

 

Jakie ceny widoczne są w sklepie?

Wszystkie prezentowane ceny w sklepie są podawane w polskich złotych (zł). Na karcie produktu podajemy zarówno ceny netto jak i brutto. W widoku listy produktów prezentowane są ceny netto.

 

Z kim się kontaktować?

Jeżeli masz problemy z doborem odpowiedniego produktu, wymiaru lub nie możesz znaleźć poszukiwanego produktu, możesz skontaktować się z naszymi doradcami telefonicznie lub mailowo:

Tel.: 71 308 78 00

E-mail: sklep@etruck24.pl

 

Jakie są koszty dostawy?

- przesyłka kurierska (przedpłata przelewem) - 19,00 zł netto
- przesyłka kurierska (pobranie) – 19,00 zł netto
- przesyłka towaru ponadgabarytowego – ustalana indywidualnie

 

Jakie są dostępne metody płatności?

Klienci mają do wyboru następujące metody płatności:
- płatność gotówką przy odbiorze tzw. "pobranie"
- przelew na konto:

mBank: 65 1140 1140 0000 5658 7200 1001

 

Co to jest produkt ponadgabarytowy?

Towar ponadgabarytowy jest to produkt, którego długość (w opakowaniu lub bez) przekracza 1,20 m długości i wagę 30 kg.

 

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówienia u większości produktów trwa do 3 dni, chyba, że jest to produkt niszowy, wtedy termin ustalany jest indywidualnie z handlowcem bądź informacja o wydłużonym terminie realizacji zawarta jest w opisie wybranego produktu.